Frisse presentatiewand die bij de uitstraling van het merk hoort
Enige tijd terug heb ik mijn eigen bedrijf opgestart en vanwege goede inzichten in promotie loopt het nu eigenlijk al waanzinnig goed. We hebben op heel originele wijze een groot publiek aan de drie drankjes die wij produceren weten te koppelen en van een nieuw merk zijn we eigenlijk binnen de kortste keren uitgegroeid tot een waar begrip. Dat geeft enorm veel trots maar het doet me ook realiseren dat onze positie toch nog precair is, we zijn immers nog een nieuw merk en moeten nu ook zorgen dat het geen hype is, dat mensen het willen blijven kopen. Zodoende ondernemen we deze zomer enkele leuke acties, waaronder de verkoop van ons drankje op enkele festivals. Daartoe hebben we een bedrijf, ABC Display, de opdracht gegeven voor ons een toepasselijke presentatiewand te maken. Het is een heel frisse presentatiewand geworden, die prima aansluit bij het publiek dat we pogen te bereiken en de uitstraling die we op alle vlakken nastreven. Dat speelse karakter is nou precies wat aansluit bij de smaak van het drankje en de lifestyle die je erbij koopt. Dat van die lifestyle is een heel belangrijke, want steeds meer gaat het er in bepaalde scenes om de juiste dingen te hebben. Dat wij nu daarin omarmd worden als een icoon is erg welkom. En daarin spelen allerlei dingen mee, die we keer op keer kunnen blijven benadrukken, zoals we doen met de presentatiewand.