Loyalty platform

Als bedrijf wil je graag nieuwe klanten werven, maar het is nog belangrijker om je bestaande klanten te houden en aan je te binden. Dat laatste kan je doen met het opzetten van een customer loyalty programma. Dbf helpt je met het opzetten van het programma dat zorgt voor loyale klanten. Dbf ontwikkelt, implementeert en beheert het programma, zodat jij meer klantinzicht krijgt, nieuwe klanten werft en een hogere klantwaarde en meer betrokkenheid van je klanten krijgt. Alleen een platform met aanbiedingen is niet meer voldoende. Dit Customer Loyalty Platform verzamelt, structureert en combineert data en geeft inzicht in het gedrag van jouw gebruikers.

Het programma

Met het Customer Loyalty Plaform van dbf krijg je een digitaal loyalty programma met een digitale pas en kan je de resultaten van marketingacties inzien. Je krijgt inzichten waarmee je een persoonlijke 1-op-1 benadering kan uitvoeren en je kan met het programma data registreren en segmenteren. Op deze manier doe je nieuwe ideeën op voor marketingstrategieën om zo meer klanten te werven én te behouden. Als jou dit wat lijkt dan kan je geheel vrijblijvend een offerte aanvragen door het contactformulier op de website in te vullen of te bellen of te mailen.

De ledenpas

Alle aanbiedingen van jouw bedrijf zijn gekoppeld aan een ledenpas. Jij bepaalt als bedrijf zelf wie de pas krijgt én op welke manier leden de pas krijgen. Dit kan namelijk in een digitale, fysieke of hybride vorm. De digitale pas kan je in de Wallet applicatie op een smartphone plaatsen, terwijl de traditionele plastic kaart ook thuis geleverd kan worden. Verder is ook combineren een mogelijkheid, waarbij de klant gebruik maakt van een fysieke pas, maar ook een digitale pas op zijn of haar telefoon heeft staan.