De live chat service is in de pretparken branche een toegevoegde waarde. In deze branche zullen er veel informatie vragen binnenkomen. Hier is de organisatie veel tijd aan kwijt. Wanneer er op de website van het pretpark een live chat functie aanwezig is, kunnen de chatspecialisten van Chatkracht via de chat veel informatieve vragen beantwoord worden. Doordat het bedrijf de vragen zelf niet meer hoeft te beantwoorden, word er tijd bespaard. De live chat service van Chatkracht is 72 uur per week online, op deze manier kunnen de website bezoekers op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur, op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en op zondag van 12:00 tot 17:00 uur contact opnemen met de organisatie.  

Live chat kan de ideale oplossing zijn voor jouw bedrijf.

Wanneer een organisatie er over nadenkt om de live chat functie uit te besteden biedt Chatkracht de ideale oplossing. Chatkracht heeft meerdere chat specialisten in dienst, deze chatspecialisten pakken binnen 30 seconden elke binnenkomende chat op. Op deze manier krijgt de website bezoeker meteen antwoord op de gestelde vraag. Bij het begin van een nieuwe samenwerking, werkt Chatkracht met een pilot periode. De periode bestaat meestal uit 3 maanden. In de eerste maand pakken de chatspecialisten van Chatkracht de chats op, doordat dit een nieuwe samenwerking is, is het antwoord niet altijd bekent bij de chatspecialisten. In de eerste maand van de samenwerking is de samenwerking tussen Chatkracht en de organisatie vrij intensief.

Geef een deel van je klantenservice uit handen.

In de tweede maand moet Chatkracht al voor een groot deel zelfstandig kunnen werken. In de tweede maand worden steeds minder chats doorgestuurd omdat het antwoord dan bekent is bij de chatspecialisten. In de derde maand moeten de chatspecialisten van Chatkracht volledig zelfstandig kunnen opereren. In deze pilot periode wordt er een kenniscentrum opgesteld. In dit centrum staat de informatie die de chatspecialisten nodig hebben om de chat te kunnen beantwoorden. Doordat dit kenniscentrum tijdens de samenwerking elke keer wanneer en nieuwe informatie beschikbaar is wordt geüpdatet, blijft het kenniscentrum altijd actueel. Op deze manier wordt Chatkracht een verlengde van de organisatie.   

Door Redactie