Gevelreclame, voor de een is het vanzelfsprekend om aan een gevel te hebben, terwijl het andere bedrijf er nog nooit van heeft gehoord. Gevelreclame is eigenlijk erg simpel. Het is, zoals het woord het al zegt, een reclame dat aan de gevel van een bedrijf hangt. Hierdoor is het voor iedereen goed duidelijk waar een bedrijf zit. Nedlite vertelt je graag meer over de mogelijkheden.

Interactieve displays

Door gebruik te maken van interactieve technologieën zoals touchscreens en bewegingssensoren, kun je een gevelreclame creëren die niet alleen aantrekkelijk is, maar ook interactief is. Dit kan helpen om de aandacht van de consument te trekken en hen aan te moedigen om met je bedrijf in contact te komen.

Augmented reality

Door gebruik te maken van augmented reality-technologie, kun je een gevelreclame creëren die een extra dimensie toevoegt aan de consument. Er wordt een beeld, vaak een 3D animatie, over de werkelijkheid heen gelegd. Je verrijkt (augment) de fysieke wereld met digitale informatie. Dit kan bijvoorbeeld via je smartphone zijn, maar dus ook via jouw eigen gevelreclame!

Reclamebord

Hoef je niet zo’n groot bord, lichtgevend bord aan de gevel? Dan kun je er natuurlijk ook altijd voor kiezen om een normaal reclamebord aan de gevel te bevestigen. Het grote voordeel hiervan is dat altijd iedereen weet waar jouw bedrijf gevestigd is. Dat vergroot de vindbaarheid van je bedrijf aanzienlijk. Daarnaast draagt het ook bij aan het vertrouwen van de klant. Wanneer je niets op je gevel hebt staan, gaan mensen al snel jouw bedrijf wantrouwen en dat is natuurlijk niet wat je wilt hebben!

Door Redactie