Franchisenemer worden bij één van de beste coöperaties

Als je zelfstandige bent of wilt worden, maar liever ergens bij aangesloten bent, dan ligt franchisenemer worden bij Kubus in de lijn der mogelijkheden. Voorwaarde is wel dat je altijd bij wilt blijven leren want een lidmaatschap bij Kubus betekent bijdragen aan een hoog kwaliteitsniveau. Wanneer je tot die groep behoort, werkt je elan aanstekelijk.

 

Een hoog kennisniveau

Kubus is op haar vakgebied de grootste van het land. Er zijn nu al honderd franchisenemers bij aangesloten en dat aantal groeit nog steeds. Daarnaast zijn er ook vele experts en specialisten lid. Wanneer je besluit onder de noemer Kubus te gaan werken, zullen deze laatsten je bijstaan in het afstellen van je onderneming naar de waarden van de coöperatie. Dankzij hun degelijke advies wordt je bedrijf sterker dan ooit. Verder is het ook ideaal dat er van elke specialisatie – hoe ongewoon ook – wel iemand aangesloten is. Dit maakt dat je niet meer een dure externe expert meer in hoeft te huren bij een kwestie die buiten je vakgebied valt, maar gewoon via de coöperatie hierover geadviseerd kunt worden.

 

Persoonlijke ontwikkeling en LifeCycle

Door middel van trainingen en het LifeCycle-programma worden jij en je vestiging klaargestoomd voor de toekomst. Alleen zo kan de coöperatie kwaliteit handhaven. Verder lopen er allerlei programma’s voor efficiënt werken, zoals de Digitale Productiestraat.

 

Schappelijke lidmaatschapskosten

Omdat Kubus berust op een goed opgezette structuur van franchisenemers en specialisten, kan het lidmaatschap aangeboden worden voor een schappelijk bedrag. De overheadkosten zijn minimaal en er wordt ook veel voordeel gehaald met betrekking tot gezamenlijke inkoop. De coöperatieve manier van werken maakt het dus mogelijk om veel te kunnen bieden voor weinig.

 

Kubus neemt niet zomaar iedereen aan

Als je interesse hebt om je als franchiser bij Kubus aan te sluiten, bestaat er een kans dat je niet door de selectie komt. Omdat het kwaliteitscertificaat hen veel waard is, screenen ze franchisenemers op verschillende punten. De selectie lijkt dan ook wat op een sollicitatieprocedure.