Antwoordservice voor een zelfstandige ondernemer
Ik ben een zelfstandige ondernemer en heb heel veel klanten die mij bellen, sinds kort heb ik nu een antwoordservice, dit werkt ideaal voor mij. Ik heb het antwoordservice via een bedrijf ingeschakeld, er zijn medewerkers daar die genoeg weten van mijn bedrijf om sommige vragen te kunnen beantwoorden, wat zeg ik: de meeste vragen kunnen beantwoorden. Mochten de klanten er dan toch niet uit komen dan kunnen ze mij ook nog een keer bereiken. In het begin, toen ik nog geen antwoordservice had, ging het allemaal best wel goed, maar ik werd al snel erg druk en kon het allemaal niet aan, soms waren er mensen weken aan het wachten op een telefoontje, omdat er elke dag wel weer wat bij kwam, dit werkte natuurlijk niet en ik moest er wat mee. Toen kwam ik bij de antwoordservice uit, ik wist niet eens dat dit bestond maar ik wist wel dat dit mijn zorgen zal doen verlichten. Het is stukken voordeliger dan bijvoorbeeld een medewerker inhuren, ik werk nu alleen en dit komt allemaal net uit, qua omzet, ik groei wel, maar een extra man inhuren zou net niet kunnen. En dan ook nog eens voor alleen een antwoordservice. Ik betaal nu de juiste prijs per maand en de medewerkers van de antwoordservice weten waar ze het over hebben, ze houden ook goed contact met mij en ik krijg elke dag een verslag van mijn klanten en wat er besproken is, dit verwerk ik in dossiers, die ik net heb aan laten maken en het werkt goed.